Kafeja e mëngjesit

7 Qershor, 2010

Jacques Prevert

Ai hodhi kafe
Në filxhan
Hodhi qumësht
Në filxhanin e kafesë
I hodhi sheqer
Kafes me qumësht
Me lugën e vogël
E përzjeu
E piu kafen
Dhe vuri filxhanin mbi tavolinë
Pa më folur
Ndezi një cigare
Bëri rrathë
Me atë tym
Shkundi hirin
Në taketuke
Pa më folur
Pa më shikuar
U ngrit
Vuri kapelen në kokë
Veshi xhaketën e shiut
Sepse binte shi
Dhe doli jashtë
Nëpër shi
Pa një fjalë
Pa më shikuar
Dhe unë
Futa kokën
Mes duarve
Dhe qava

Një Përgjigje to “Kafeja e mëngjesit”

  1. ajzberg Thotë:

    Ne qoftese je dakor,po postoj nje poezi timen te vitit 2010
    Moment

    Ne freskine e mengjesit
    dhe avujve
    Tej
    Tymit te cigares
    Ndjek
    Shkaras nje hije
    Qe
    Parfumin le
    Ne rrugen e lagur
    Pa reflektuar
    Gje………..


Lini një Përgjigje

Ndiqe

Merreni çdo postim të ri drejt e te email-et tuaja.

Bashkojuni 147 ndjekësve të tjerë

