ADRIEN

1 September, 2008

Jacques Prevert

Adrien mos mbaj inat !

Kthehu !

Topin e borës

që ma ke hedhur

në Chamonix

dimrin e kaluar

e kam ruajtur

Eshtë mbi oxhak

pranë kurorës së nuses

e gjora nëna ime jetëshkurtër

që vdiq e vrarë

nga i ndjeri im atë

që vdiq në gijotinë

një mëngjes të trishtë dimri

apo pranvere…

Adrien mos mbaj inat !

Kthehu !

e kam pasur gabim e pranoj

kam ndenjur vite të tëra

pa hyrë

në shtëpi

Por ta kam fshehur gjithmonë

që isha në burg !

Kam pasur gabime e pranoj

shpesh rrihja qenin

por të doja shumë !…

Adrien mos mbaj inat !

Kthehu !

Edhe fije kashte

qenushin tënd të vogël

që ka ngordhur

javën e kaluar

e kam ruajtur !

Eshtë në frigorifer

dhe kur e hap nganjëherë

për të marrë një birrë

e shoh kafshën e gjorë të pajetë

dhe kjo më dëshpëron !

E pra jam unë që e kam bërë

një mbrëmje për të kaluar kohën

duke të pritur ty…

Adrien mos mbaj inat !

kthehu !

Nga kulla Saint-Jacques

jam hedhur poshtë

pardje

dhe kam vdekur

për ty

Dje më kanë varrosur

në një varrezë shumë të bukur

dhe mendoja për ty

Dhe sonte jam rikthyer

në apartamentin

ku ti shëtisje lakuriq

në kohën që isha e gjallë

dhe po të pres…

Adrien mos mbaj inat !

Kthehu !

Kam pasur gabime e pranoj

kam ndenjur vite të tëra

pa hyrë në shtëpi

Por gjithmonë ta kam fshehur

që isha në burg !

Kam pasur gabime, e pranoj

shpesh rrihja qenin

por të doja shumë !…

Adrien mos mbaj inat !

       Kthehu !

(perktheu U.N)

One Response to “ADRIEN”

  1. spiritus Says:

    Sorry.Komenti eshte per poezine ADRIEN.


Leave a Reply

